H iForce Επικοινωνίες συνεκδότης του βιβλίου greecechic οργάνωσε ελεύθερη συζήτηση με θέμα : Η Εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό: Πρόκληση ή αρχή μιας νέας εποχής; στο κατάστημα Public στην Πλατεία Συντάγματος. Στο πάνελ της συζήτησης συμμετείχαν η βουλευτής Μάγια Τσόκλη, ο συγγραφέας Brady Kiesling, ο πρόεδρος της Critical Publics και της Altervision Aλέξανδρος Κουρής, ο δημοσιογράφος Aλέξανδρος Βέλιος, ο δημοσιογράφος Γιάννης Ψαρόπουλος και συντόνισε ο πρόεδρος της iForce Επικοινωνίες Φωκίων Ζαΐμης. Συμμετείχαν οι Έλληνες οινοποιοί με επιλογή κρασιών: Κτήμα Γεροβασιλείου, Κτήμα Άλφα, Kυρ-Γιάννη, Κτήμα Χατζημιχάλη και Κτήμα Βιβλία Χώρα. Το greecechic είναι ένα βιβλίο από σειρά THE CHIC COLLECTION προϊόν της συνεργασίας των διεθνών εκδόσεων ''Didier Millet'' και της iForce Επικοινωνίες με στόχο την παρουσίαση της χώρας μας στο διεθνές κοινό. Το greecechic παρουσιάζει την Ελλάδα αναλυτικά σε ευρύτερες περιοχές (γεωγραφικές περιφέρειες) από άποψη ιστορική,τουριστική, γαστρονομική κ.λπ. με ένα σύγχρονο, πρωτοποριακό και λειτουργικό τρόπο (σύγχρονοι χώροι τέχνης, εστιατόρια, μουσεία, αξιοθέατα, μεταφορές, υποδομές κ.λπ).
Στην τοποθέτηση της η Μάγια Τσόκλη ανέφερε ότι η εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό επηρεάζει τους πάντες, ανεξαιρέτως: ''Γιατί είμαστε μια χώρα που βασίζεται στον τουρισμό, και μια χώρα που παλεύει να ανακτήσει τη διεθνή της αξιοπιστία, για να μπορέσει να ισορροπήσει οικονομικά και να ενδυναμωθεί πολιτικά. Μια κακή εικόνα μεταφράζεται σήμερα, άμεσα, σε οικονομική δυστοκία. Προσωπικά, βλέπω μια μεγάλη ευκαιρία να αναδύεται μέσα από όλη αυτή την επώδυνη διαδικασία που βιώνουμε. Είναι μια ευκαιρία να δούμε τον εαυτό μας και μέσα από τον καθρέφτη των ξένων δημοσιευμάτων -που προφανώς δεν είναι πάντα αντικειμενικά- και να κρίνουμε αν και τι πρέπει να επαναπροσδιορίσουμε. Εξάλλου η εικόνα της χώρας μας, όπως και οποιαδήποτε άλλης, διαμορφώνεται πρώτα στο εσωτερικό της. Θέλω να πω, ότι το προϊόν «Ελλάδα» που θέλουμε να πουλήσουμε, είναι η πραγματικότητά μας, είναι η αλήθεια μας, και το ερώτημα λοιπόν που τίθεται είναι " Τι πραγματικά διαθέτουμε και τι έχουμε εμείς να προσφέρουμε; Πώς θα διαφοροποιηθούμε από τις υπόλοιπες χώρες και τις νέες αγορές;" Το Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού και ο ΕΟΤ προσπαθούν με τη δημιουργία καινούριας μεθοδολογίας προβολής. Για πρώτη φορά δημιουργείται μια διακριτή στρατηγική ανά αγορά-στόχο, αξιοποιώντας σημαντικά το διαδίκτυο και τα νέα μέσα, αλλά και οριοθετώντας τη χώρα ως προορισμό πολλών και διαφορετικών εμπειριών. Μέσα στο 2011 θα εξελιχτούν ακόμη περισσότερο τα παραπάνω, με στόχο την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και το άνοιγμα σε νέες αγορές. Η καμπάνια του Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού "Υοu in Greece" είναι ένα έξυπνο και μοντέρνο concept που στηρίζεται στην καταγραφή εμπειριών ξένων επισκεπτών στη χώρα μας με δυναμική είσοδο μας στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης, Ένας άλλος εξαιρετικός τρόπος προβολής της χώρας είναι η προσέλκυση ξένων κινηματογραφικών παραγωγών.
Ο συγγραφέας και τέως διπλωμάτης των ΗΠΑ Brady Kiesling γνωστός για την παραίτησή του διαφωνώντας με τον πόλεμο στο ΙΡΑΚ, τόνισε ότι η ελλάδα έχει πολλά αξιόλογα πρόσωπα να δείξει στην παγκόσμια κοινότητα αλλά απαιτείται οργάνωση και επικέντρωση σε συγκεκριμένη ταυτότητα ανά γεωγραφική περιοχή ή και ανά είδος τουριστικού προϊόντος χωρίς γενικόλογες αναφορές.
Ο Αλέξανδρος Κουρής, ως επικεφαλής της μελέτης που εκπόνησε την στρατηγική μελέτη για τον ελληνικό τουρισμό την προηγούμενη περίοδο, ανέφερε μεταξύ άλλων ότι η νέα πολιτική ηγεσία βρίσκεται σε σωστή κατεύθυνση αλλά απαιτείται πάρα πολλή δουλειά ακόμη και διυπουργικός συντονισμός για να υπάρξει αποτέλεσμα. Τόνισε ότι η εικόνα της χώρας μας αποτελείται και επηρεάζεται από (4) διαφορετικές συνιστώσες οι οποίες είναι: η Ελλάδα ως χώρα με αρχαίο πολιτισμό, η σταθερή γεωπολιτική θέση της Ελλάδας (μέλος διεθνών οργανισμών κλπ), η Ελλάδα ως χώρα αρχέτυπο μαζικού τουρισμού (ήλιος, θάλασσα, αρχαιότητες) και τέλος η Ελλάδα ως χώρα με συνεχή ροή στην σύγχρονη προσφορά σε περιεχόμενο, γνώση, ιδέες, συμβολισμούς, προϊόντα, τέχνη, ειδήσεις, κεφάλαιο, επιχειρηματικότητα, design, celebrities κλπ. Η Ελλάδα θα πρέπει να γίνει χώρα με πιο ισχυρή συμμετοχή στην σύγχρονη παγκόσμια πολιτισμική ανταλλαγή. Επίσης τόνισε ότι οι πολιτικοί αρχηγοί θα πρέπει να συμφωνήσουν, στο πλαίσιο μια νέας εθνικής συνεννόησης, σε μια ''λευκή βίβλο'' για την εθνική μας στρατηγική με ορίζοντα το 2025.
Ο Αλέξανδρος Βέλιος, με το γνωστό άμεσο τρόπο που εκφράζεται, καυτηρίασε την στάση των ελλήνων πολιτικών αλλά και πολιτών τα τελευταία σαράντα χρόνια που αποσκοπεί σε εφήμερα κέρδη εκμεταλλευόμενοι τα ευρωπαϊκά χρήματα αλλά δίχως να υπάρχει αίσθηση ευθύνης και συμμετοχής επί της ουσίας στις ευρωπαϊκές διεργασίας αλλά και χωρίς κοινή σύγχρονή πολιτιστική ευρωπαϊκή νοοτροπία. Προέβλεψε την αποτυχία και της σημερινής διακυβέρνησης όπως και η προηγούμενη. Το δε πρότυπο ''Ελλάδα-αρχαιότητα'' από την εποχή που το ανακάλυψαν οι φιλέλληνες ευρωπαίοι (π.χ. στην μορφή μιας ανακαλυπτόμενης αρχαίας Αρκαδίας) είναι παρωχημένο και ουτοπικό.
Τέλος ο δημοσιογράφος και ανταποκριτής στην Ελλάδα του δημόσιου ραδιοφώνου των ΗΠΑ (national public radio) Γιάννης Ψαρόπουλος ανέφερε ότι η εικόνα της Ελλάδας όπως παρουσιάζεται καθημερινά στα ξένα ΜΜΕ προέρχεται από μια σειρά ελλήνων και ξένων δημοσιογράφων που στην πλειοψηφία τους είναι γνώστες της ελληνικής πραγματικότητας με δείκτη αντικειμενικότητας σαφώς πιο υψηλό από αυτό των ελληνικών ΜΜΕ. Τόνισε ότι αυτό το οποίο μπορεί και πρέπει να βάζει ως στόχο η εκάστοτε ελληνική πολιτεία είναι ένα σαφές εθνικό στόχο και διακύδευμα το οποίο όταν επικοινωνείται σωστά και κατάλληλα μπορεί να στρέψει τα διεθνή ΜΜΕ προς τη χώρα μας και να αποφέρει ευρύτερα θετικά οφέλη.
ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ
Οι τίτλοι CHIC μέχρι στιγμής φθάνουν τους εικοσιπέντε και πλέον παγκοσμίως και αφορούν στον τουρισμό και τα πολυτελή είδη. Το βιβλίο βρίσκεται στα σημαντικότερα βιβλιοπωλεία της δυτικής Ευρώπης, των ΗΠΑ, της Ασίας και της Αυστραλίας. Τα βιβλία της CHIC COLLECTION παρουσιάζουν την κάθε χώρα από ιστορική άποψη και στη συνέχεια παρουσιάζουν τις ευρύτερες περιοχές της χώρας (γεωγραφικές περιφέρειες) από άποψη ιστορική, τουριστική, γαστρονομική κ.λπ. με ένα σύγχρονο, πρωτοποριακό και λειτουργικό τρόπο (σύγχρονοι χώροι τέχνης, εστιατόρια, μουσεία, αξιοθέατα, μεταφορές, υποδομές κ.λπ). Παράλληλα τα βιβλία της CHIC COLLECTION παρουσιάζουν ανά χώρα την αφρόκρεμα των τουριστικών θέρετρων και τις υπερπολυτελείς μάρκες στην παγκόσμια αγορά. Το αναγνωστικό κοινό που αποσκοπεί η συγκεκριμένη σειρά είναι διεθνές και αποτελείται από υψηλής στάθμης΄΄luxury minded΄΄επισκέπτες, εμπειρογνώμονες καθώς και απαιτητικούς ταξιδιώτες με εκλεπτυσμένη γαστρονομική γεύση. Τα βιβλία αυτά απευθύνονται απευθείας στους καταναλωτές και βρίσκονται στα σημαντικότερα βιβλιοπωλεία της Ευρώπης, των Η.Π.Α. και της Ασίας, σε επιλεγμένα αεροδρόμια, ξενοδοχεία, μαρίνες, τουριστικούς χώρους κλπ.
Το βιβλίο χωρίζεται στις ακόλουθες θεματικές ακόλουθες:
Πολιτιστική Κληρονομιά - μία περιήγηση από τον Κλασσικό Ελληνισμό και το Βυζάντιο στο παρόν, αναφορά στα σημαντικότερα αρχαιολογικά μνημεία και μουσεία της χώρας - μία περιληπτική περιγραφή της ελληνικής κουλτούρας, της μόδας, των κοσμημάτων και της σύγχρονης τέχνης, Γαστρονομία - μία σύνοψη των καλύτερων σεφ, εστιατορίων και παραδοσιακών φαγητών, Ελληνική Οινοποσία - μία παρουσίαση του επώνυμου Ελληνικού Οίνου και κάποιων εκ των παγκοσμίως αναγνωρισμένων οίνων, οινοπαραγωγών και αμπελώνων, Η Ελλάδα τη νύχτα - η νυχτερινή ζωή στην Ελλάδα και τέλος Ένα ταξίδι με θαλαμηγό, η Οδύσσεια.
Περισσότερες πληροφορίες: +30.210.339.2500? info@iforce.gr
Σχετικά με την iForce Επικοινωνίες
Α.Ε.
Η iForce Επικοινωνίες Α.Ε. (iForce), προσφέρει υπηρεσίες, στους τομείς της Μελέτης, Διοργάνωσης και Διαχείρισης Εκδηλώσεων, της Εταιρικής Επικοινωνίας, των Δημοσίων Σχέσεων και των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων προσαρμοσμένες ανάλογα στα μέτρα της ελληνικής και διεθνούς αγοράς και των πελατών της. Το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας αποτελείται από εξειδικευμένα στελέχη με τεχνογνωσία στους παραπάνω τομείς και παρέχει υπηρεσίες "με το κλειδί στο χέρι" ιδιαίτερα σε θέματα Πληροφορικής, Τηλεπικοινωνιών, Πολιτισμού, Κατασκευών, Τουρισμού, Τραπεζικών Επενδύσεων και Πολιτικής Επικοινωνίας. Oι πελάτες και χορηγοί των εκδηλώσεών της iForce περιλαμβάνουν εταιρείες του καταλόγου ''Fortune 500'', διεθνείς εταιρείες, εισηγμένες εταιρείες στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών, δημόσιους οργανισμούς, εταιρείες τοπικής αυτοδιοίκησης και μικρομεσαίες εταιρείες που θεωρούν την εταιρική επικοινωνία και την προσέγγιση της αγοράς μέσω εκδηλώσεων ιδιαίτερα σημαντική.
© 2011 Όλα τα εμπορικά σήματα, οι εμπορικές ονομασίες, τα σήματα υπηρεσιών και τα λογότυπα που αναφέρονται στο παρόν είναι ιδιοκτησία των αντίστοιχων εταιρειών.
Corporate Communication Strategists, Advisory Services, Publicists and Publishers
iForce Επικοινωνίες Α.Ε.
iForce Communications | Academias 28 | Athens GR-106 71 | T +30.210.339.2500-2
www.iforce.gr | info@iforce.gr
Αρχή Σελίδας |